••• کتول میدرخشد •••

از شما دوست عزیز میخوام که در صورت استفاده از مطالب وبلاگ حتما نام وبلاگ را به عنوان منبع ذکر نمایید.ممنونم.

••• کتول میدرخشد •••

از شما دوست عزیز میخوام که در صورت استفاده از مطالب وبلاگ حتما نام وبلاگ را به عنوان منبع ذکر نمایید.ممنونم.

سربازی ۱

دیگر این خانه مرا تنگ بود

ماندن بی شهدا ننگ بود

حال تنها و غریبم چه کنم؟

زندگی داده فریبم چه کنم؟

 

سلام به همه دوستان.

امشب اومدم خونه بعد از ۱۵ روز آموزشی(بدو رو- بدو ایست- بدو خیز- سینه خیز- پشت خیز- غلتیدن- پا کلاغی و ...).

این رو بگم که افتادم پادگان آموزشی شهید بهشتی شهر شیروان در نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران واقع در استان خراسان رضوی- شهر شیروان.

همه چیز خوبه جز خواب(۵ ساعت خواب در ۲۴ ساعت روز).

فردا شب ساعت ۱۵/۲۱ دوباره حرکت به پادگان صورت میگیره.

خیلی ممنون از دعای شما.

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلاخوشگله 1387/03/05 ساعت 20:07

سلام علیرضا خسته نباشی عزیز امیدوارم موفق باشی بای

علی رضا 1387/03/30 ساعت 19:25 http://alimajed.tk

سلام.
خوب هستید.
امیدوارم همیشه تو زندگیتون موفق باشید.
من اومدم و یه خبر واستون دارم.
به سایت من سر بزن تا کارای منو ببینی و نظرتو در موردش بگی.
طراحی قالب هم کار خودمه.
از تو در خواست می کنم.
اگر میبینید من اینقدر دیر به دیر میام به خاطر اینه که من دارم واسه کنکور تلاش می کنم.
با تشکر
قربانت.....................علی رضا[گل][گل]

محسن 1387/04/12 ساعت 09:39 http://ainali.blogfa.com

(...برگ سینه رو چرا نبستی؟
...چرا پوتین هات واکس نداره؟
...چرا لباست کثیفه؟
...ادکتت کجاست؟
اصلا تو آدم نمیشی...گروهبان هوشنگ زاده؛ بیا این سرباز اسلانی کتولی رو بنداز تو سیاه چال...)
سلام جیگر...بابا کجایی دلمون واست تنگه...
فعلا بای..

با موضوع

بد قولی زشت مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و بی توجهی به فعالیتهای فرهنگی جوانان بخش عسلویه.......

بروزیم..... با نظراتتان ما را راهنمایی نمایید

http://andishevarz.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد