••• کتول میدرخشد •••

از شما دوست عزیز میخوام که در صورت استفاده از مطالب وبلاگ حتما نام وبلاگ را به عنوان منبع ذکر نمایید.ممنونم.

••• کتول میدرخشد •••

از شما دوست عزیز میخوام که در صورت استفاده از مطالب وبلاگ حتما نام وبلاگ را به عنوان منبع ذکر نمایید.ممنونم.

جنگنده آمریکایی

عکسی از جنگنده/بمب افکن آمریکایی در حالی که در ارتفاعی نزدیک به آپارتمان ها پرواز میکند.این حرکت بخشی از پرواز نمایشی تاکتیکی بود که در آمریکای شمالی انجام شد.


یکی از ساکنان گفت :

'من نمی توانستم باور کنم که چگونه آنها پایین پرواز میکنند و چگونه آنها را به نزدیکی ساختمان ما می آیند -- من مطمئن هستم که خلبانهای جنگنده برای من دست تکان دادند.'


نظرات 1 + ارسال نظر
yashar 1388/08/22 ساعت 14:16 http://www.nicepack.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار خوبی دارین . لطفا به سایت منم یه سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد