••• کتول میدرخشد •••

از شما دوست عزیز میخوام که در صورت استفاده از مطالب وبلاگ حتما نام وبلاگ را به عنوان منبع ذکر نمایید.ممنونم.

••• کتول میدرخشد •••

از شما دوست عزیز میخوام که در صورت استفاده از مطالب وبلاگ حتما نام وبلاگ را به عنوان منبع ذکر نمایید.ممنونم.

من اگر پولدار بودم ...!

یه مطلب جالب و خنده دار........

با تشکر از گروه وارنینگ.


من اگر پولدار بودم ...!

کره ماه رو می خریدم ...


برترین گروه تفریحی | WarningTM

 


اتاق نشمین خانه ام پنجره ای داشت با نمایی از کره زمین:


برترین گروه تفریحی | WarningTM


دندانهای الاغم را روکش الماس می کردم:


برترین گروه تفریحی | WarningTM


خدمتکارم، پاریس! همیشه آماده خدمتگذاری بود:


برترین گروه تفریحی | WarningTM


بر روی کشتی اختصاصی خودم ، گلف بازی می کردم:


برترین گروه تفریحی | WarningTM

 

 

هواپیمای شخصی ام 24 ساعته آماده بود:


برترین گروه تفریحی | WarningTM



فقط آب معدنی چشمه های هیمالیا را برای مصرف در توالت استفاده می کردم:


برترین گروه تفریحی | WarningTM O




دستمال توالتم :


برترین گروه تفریحی | WarningTM

 



فقط یک متخصص طلا، می توانست ماشین مرا که روکشی از طلا داشت بشوید:


برترین گروه تفریحی | WarningTM

 

 


لپ تاپم الماس نشان بود ، پنتیوم 11 با Ram 30 Gig


برترین گروه تفریحی | WarningTM

 


ماشین تشریفاتم:


برترین گروه تفریحی | WarningTM

 

 


استراحتگاهم:


برترین گروه تفریحی | WarningTM

 

خوب دیگه!
خیالات بسه!
برگردید سر کارتون ! تنبلا!  

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
خیلی مطلب جالبی بود.. چه خوب بود که به حقیقت میپیوست..

راستی اون اسبتونه نه الاغتون !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد