••• کتول میدرخشد •••

از شما دوست عزیز میخوام که در صورت استفاده از مطالب وبلاگ حتما نام وبلاگ را به عنوان منبع ذکر نمایید.ممنونم.

••• کتول میدرخشد •••

از شما دوست عزیز میخوام که در صورت استفاده از مطالب وبلاگ حتما نام وبلاگ را به عنوان منبع ذکر نمایید.ممنونم.

من اشتباهیم

آخرین سلام به شما دوستان خوبم.

این آخرین مطلب منه.

لطفا اگه خاطره یا یه مطلب بیاد ماندنی دارید (در مورد هرچیزی)که به درد بخور باشه برام بنویسید تا بعد از دوره آموزشی بخونمش.

از همگی ممنون.


به امید ایرانی آباد

خدانگهدار

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام

امیدوارم دوران خوبی در سربازی داشته باشید.
موفق باشید.

علیرضا 1387/03/07 ساعت 08:27 http://www.alimajed.tk

سلام خوبی ؟

من اومدم تا تو رو به یک جشن بزرگ دعوت کنم .میدونی کجا؟

اون داخل وبمه.اونجا جشن هفتمین سالگرد تاسیس اولین وبم هست حتما بیا چون من گوشه ای کوچیکی از کارامو گذاشتم

منتظرتم
بای بای[گل]

حامد 1387/03/28 ساعت 12:19 http://www.usl.blogfa.com

سلام
بدو رو سریع
برات آرزو می کنم هر چه سریع تر دنیا بچرخه زودتر تموم بشه
عقب گرد
اگه کاری داشتی نگو آخه من حوصله ندارم
بای
خوش بگذره
بای
ایست
بای

سلام پاک مارو یادت رفته ها!!



من را در این نبودن بودن ها اتاقی داده اند

با حسرتم بر سردرش نوشته ام


دیگرم غربت و تنهایی بس!


_______________###*_______*###
___________.*#####__سلام___#####*.
__________*######__________######*
________*#######____________#######*
_______*########.__________.########*
______*#########.__________.#########*
______*######@###*_______*###@######*
_____*#########*###____###*#########*
____*##########*__*####*__*##########*
__*###########_____*_*______###########*
_############___خوبــــــــی __############
*##*#########_____آپ کردم____#########*##*
*_____########_خوشحال می شم########
_______#######_یک_سر_به_____#######
________*######__وبلاگم بزنی__######*
_________*#####*__________*#####*
___________*####*موفق باشی####*
_____________*####______####*
_______________*##*____*##*
_________________*##__# #*
__________________*####*
_________________.######.
_______________.#########*
____ _________.###########*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد