••• کتول میدرخشد •••

از شما دوست عزیز میخوام که در صورت استفاده از مطالب وبلاگ حتما نام وبلاگ را به عنوان منبع ذکر نمایید.ممنونم.

••• کتول میدرخشد •••

از شما دوست عزیز میخوام که در صورت استفاده از مطالب وبلاگ حتما نام وبلاگ را به عنوان منبع ذکر نمایید.ممنونم.

برترین موتورهای جستجو در اینترنت

امروز معرفی چند تا موتور جستجوگر در اینترنت رو داریم





۱- GOOGLE


برترین و سریعترین در جستجو


مهمترین نرم افزارش کاوشگر زمین و GMAIL می باشد


این شرکت چندی پیش به عنوان بهترین محل برای کار مشخص شد





۲- YAHOO


رقیب سرسخت گوگل


امکانات بسیار زیادی رو مانند رقیب دیرینش برای کاربران گذاشته


مهمترین اونا YAHOO MAIL یا صندوق پست الکترونیکی و


محبوبترین نرم افزارش YAHOO! MESSENGER




برترین هاش این دوتا بودن و در ادامه نوچه های این دو




۳- ALL THE WEB


این موتور جستجوگر امکان فیلترینگ خوبی داره


ولی با غیر فعال کردن فیلترینگ دیگه نیازی به فیلترشکن ندارین






۴- ALTAVISTA


این موتور هم خیلی سعی میکنه خودشو در اوج نگه داره و موفق هم شده


به طوری که کاربران اینترنت بعد از گوگل و یاهو دست به گریبان این موتور جستجو میشوند





۵- MAMMA


طبق گفته خودش مادر تمام موتورهای جستجو


اما مثل اینکه تا پنجم نهضت بیشتر نخونده چون از بچه هاش کمی عقب افتاده


سومین موتوری که من از اون کمک میگیرم


همیشه منو غافلگیر میکنه و نتایج سرتری از بچه هاش میده


چون مادری گفتن


نظرات 1 + ارسال نظر
Fila Boy 1386/08/22 ساعت 15:36 http://gask.blogfa.com

هنگام پاییز

زیر یک درخت ... مردم
برگهایش مرا پوشاند
و هزاران قلب یک درخت
گورستان ... قلب من شد.

آمد ، به طعنه کرد سلامی و گفت : مرد
گفتم : که ؟ گفت : آنکه دلت را به من سپرد
وانگه گشود سینه و دیدم که اشک عجز
تابوت عشق من ، به کف نور ، می سپرد .

یک ساعت تمام ، بدون آنکه یک کلام حرف بزنم به رویش نگاه کردم
فریاد کشید : آخر خفه شدم ! چرا حرف نمی زنی ؟
گفتم : نشنیدی ؟ .... برو .

.....ببار ای نم نم باران زمین خشک را تر کن
سرود زندگی سر کن دلم تنگه ... دلم تنگه
بخواب ، ای دختر نازم بروی سینه ی بازم
که همچون سینه ی سازم همه ش سنگه... همه ش سنگه
نشسته برف بر مویم شکسته صفحه ی رویم
خدایا ! با چه کس گویم که سر تا پای این دنیا
همه ش ننگه ... همه ش رنگه
سلام عزیزم
امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشی
خیلی وب جالبی داری
درست مثل خودت !!!
به من هم سربزن
اگه با تبادل لینک موافق بودی لینکم کن و نظر بده تا من هم لینکت کنم
به امید روزی که اقام بیاد ...
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد